Wednesday 22 November 2017

Ny Forex Close


Forex Market Timer Converter. Forex Market Timer Converter antar lokale vegg klokke trading timer 8 00 AM - 4 00 PM i hvert Forex marked Ferie ikke inkludert Ikke ment å brukes som en nøyaktig tidskilde Hvis du trenger nøyaktig tid, se Vennligst send spørsmål , kommentarer eller forslag til. Hvordan bruke Forex Market Time Converter. Forex markedet er tilgjengelig for handel 24 timer i døgnet, fem og en halv dag i uken Forex Market Time Converter viser Open or Closed i Status kolonnen til Angi nåværende tilstand for hvert globalt markedssenter. Bare fordi du kan handle på markedet når som helst på dagen eller natten, betyr det ikke nødvendigvis at du bør mest suksessfulle daghandlere forstår at flere bransjer lykkes hvis de gjennomføres når markedsaktiviteten er høy og at det er best å unngå tider når handel er lett. Her er noen tips for bruk av Forex Market Time Converter. Koncentrer din handelsaktivitet i løpet av handelstiden for de tre største markedssentrene London, New York og Tokyo. Most markedsaktivitet vil skje når et av disse tre markedene åpnes. Noen av de mest aktive markedstider vil oppstå når to eller flere markedssentre er åpne samtidig Forex Market Time Converter vil tydelig indikere når To eller flere markeder er åpne ved å vise flere grønne åpne indikatorer i Status-kolonnen. Hvorfor New York Close Charts er ikke viktig. I min tidligere artikkel på New York Daily Close Charts avslørte jeg myten som viser hvordan New York Close Charts ikke er bedre enn de britiske GMT 00 00-diagrammene. For mine kurshandler kursister har jeg nettopp oppdatert statistikken vår på innsiden av barstrategien og sammenlignet NY 5pm Lukk vs Storbritannia GMT 00 00 Lukk For andre gang viste resultatene ingen overlegenhet i ytelse . Husk, dette er bare en prisstrategi jeg bygget, uten servertid i tankene. Vi testet det ved hjelp av identiske parametre, og her er resultatene nedenfor. FXCM UK GMT 00 00 Lukk -9 Par Totalt Gjort Cut -13 Mulig Handelskombinasjoner via par tidsramme - Alle 4 tidsrammer hadde lønnsomme oppsett Daglig, 4t, 1t, 30m -60 Hit Rate. NY Daglig 5pm EST Close -9 Par Lagde Cut -13 Mulige Handelskombinasjoner - Alle 4 tidsrammer hadde lønnsomme oppsett -61 5 Hit Rate. Now, hvis NY Daily Close Charts er så overlegen, hvordan kommer de bare med en 1 5 kanten i slagfrekvensen, men i det andre systemet hadde de en 4 lavere slagrate. Dette høres ut som massiv overlegenhet til deg, jeg trodde det ikke. Selv om du hører det hele tiden, er de overlegen, hvem støtter det med faktisk statistikk. Ingen sparer her. Hva som også var interessant, er mange av parene som andre mener å være lønnsomme med innsiden bar-strategi er ikke langt fra et langt skudd. Hva dataene bare oversetter til, er at ingen er vesentlig mer lønnsomme enn den andre. Det er imidlertid viktig å vite hvilket par og tidsramme som er, så mange ikke stemmer overens på de forskjellige server ganger for fortsatt lønnsomhet. Nå gjorde jeg promis e for å diskutere en alternativ plattform i tillegg til MT4 for de som vil holde seg til NY Daily Close First, før jeg deler plattformen, bør jeg oppgi hvorfor jeg ikke liker MT4 for trading.1 Gjennomføring på markedsordrer er Sakte så sakte at FXCM brukte massevis av penger og tid bare for å fjerne den tredje partebroen og ingen automatisk konto synkroniseres slik at den ville kjøre raskere 2 Stor, ikke brukervennlig eller fleksibel, med mindre du kan programmere en EA 3 Måtte gjøre flere klikk for enkel handel, dvs. å lukke flere posisjoner samtidig, etc. Det er mange andre grunner, men hvis du gjør noen form for intradag handel 1 time diagrammer og under, eller markedsordrer, vil du finne andre plattformer å være langt raskere med deres utførelse. Selv MT4 demo plattformene kan ha tregere utførelse enn en live-ordre på en annen plattform. Hva MT4 er bra for den eneste bruken jeg har for MT4 er å kjøre mine algos som informerer meg om oppsett som jeg kjører på andre plattformer. For programmering av EAer kan det definitivt være billigere og enklere, bu Foruten dette, for handelsformål, er MT4 tregere og bulkier. En mer intuitiv plattform For de som ønsker en mer brukervennlig og intuitiv plattform, foreslår jeg FXCM TS2 Trading Station 2-plattformen. Utførelsen av markedsordrer eller noen form for intra - Dagers handel vil være langt overlegen og raskere enn nesten hvilken som helst MT4-plattform. Men enda viktigere, du må gjøre mindre klikk for å utføre ordrer. Innkjøp i punkt, åpne en ny bestillingsfan i MT4 for å utføre en ventende ordre. Her er vinduet under. Nå varsel, bare for å utføre en ventende ordre, må du 1 klikke på Ny ordre-knappen, 2 velge ventende ordre fra rullegardinmenyen, 3 og velg deretter fra 4 typer ordrer. Skal kontrast det med FXCM TS2 behandle med vinduet nedenfor. For å utføre en ventende ordre, slår du enkelt 1 inn postordreknappen og 2 velger kjøp - eller selgeknappen. Merk forskjellen. Vi snakker 2 trinn i stedet for 3, som når du handler intradag kan bety en stor forskjell i utførelse og å få y vår pris, men merk deg også hvilken som er mer forvirrende. Med MT4 har du 4 bestilletyper å velge mellom, mens med FXCM s TS2, det er så enklere å kjøpe eller selge, uansett om det er en buy stop eller buy limit, bestiller plattformen og Teknologi gjør jobben for deg. Men for de som handler, er noen signifikante størrelser, eller noen intra-dagers pris handling strategier kjøring er kritisk, og sekunder kan bety å få prisen eller mangler den. Historikk på diagrammer En annen funksjon jeg virkelig liker om TS2-plattformen viser den handelen eller handelshistorikken du har laget i de siste 24 timene på kartet, spesielt inn - og utgangsnivåene. Jeg finner dette spesielt nyttig for når jeg skal gjøre daglige handler, noen ganger kan jeg ikke ta skjermbilder av min handel som jeg m på flere handler på en gang Når jeg lukker handelen, vil TS2-diagrammer Marketscope faktisk vise meg inn - og utgangsnivået på diagrammene. Et godt eksempel er nedenfor. Fordelen ved denne funksjonen tillater meg å ta skjermbilder av handler jeg bommet , lagre dem for analyse ved slutten av handelsugen, så jeg kan isolere mønstre bak mine vinnere og tapere. Men med MT4 er disse ikke tilgjengelige. Når handel er stengt, er inngangs - og utgangsnivåene på diagrammet borte, noe som gjør at for mer arbeid. Selv om dette er en liten funksjon, er det alle disse små funksjonene som legger til et stort resultat Når det kommer til en handelsplattform, er brukervennlighet kritisk, og jo mer arbeid du må gjøre for å utføre en handel, jo mer tid og fortjeneste kan bli bortkastet. Jeg håper denne artikkelen nå har formidlet til deg 1 NY Daily Close Charts er overlegen er en myte, og 2 er det en langt bedre alternativ plattform for handel enn MT4 som også bruker NY 5pm Lukk bør du ønske. For de som ønsker å lære hvilke par og prishandlingssystemer som er lønnsomme i servertiden din, så sørg for å sjekke ut prisaksjonskursen der du vil lære hvilke par, tidsrammer og systemer som er lønnsomme over bestemte servertider. Kopyright 2007 - 2017 2ndSkiesForex Alle rettigheter reservert Vilkår for bruk Personvernpolicy. NO FINANSIELL RÅDGIVELSE - Informasjonen på og eventuelle korrespondanse fra eller entreprenører og eller ansatte på nettstedet er gitt kun for utdanning og informasjonsformål, uten noen form for eller underforstått garanti av noe slag, inkludert garantier for nøyaktighet, fullstendighet eller egnethet for et bestemt formål. Informasjonen som finnes i eller levert fra eller gjennom dette nettstedet, er ikke ment å være og utgjør ikke økonomisk rådgivning, investeringsrådgivning, handelsrådgivning eller andre råd. Informasjonen på dette nettstedet og levert fra eller gjennom dette nettstedet er generelt av natur og er ikke spesifikt for deg, brukeren eller noen andre. Du bør ikke foreta noen beslutning, finansiell, investering, handel eller annen måte, basert på noen av opplysningene som presenteres på dette nettstedet Forsiktig dyktighet og konsultasjon med en profesjonell megler eller kompetent finansiell rådgiver Du forstår at du bruker noen og all informasjon tilgjengelig på eller gjennom dette nettstedet PÅ DIN EGEN RISIKO. RISKOPPRISNING - Handel med utenlandsk valuta, aksjer, futures, råvarer, indeks futures eller andre verdipapirer har potensielle fordeler, og det har også potensielle risikoer. egnet for alle brukere av denne nettsiden Alle som ønsker å investere, bør søke egen eller uavhengig finansiell eller profesjonell rådgivning. 30 Min New York Open Forex Strategy. Utnytt handelstransaksjonen i New York med 30 min NY open forex-strategi. Bruk denne strategien. på GBP USD og EUR USD valutapar. Indikatorer DeMunyuk Foretrukket tidsramme s 30 min Handelssessioner New York Open Preferred Valuta par EUR USD, GBP USD. GBP USD 30 Min NY Strategi Eksempel. Merk av den første NY 30 min lys høy lav pris 1 6434 1 6414 Kjøp GBP USD 1 pip over høyden av denne lysestaken DeMunyuk prikken må være grønn fargeoppføring pris 1 6435 Lukk handelen for 20 pips på 1 6455. DeMunyuk indikatoren må være grønn Ikke kjøp på rød prikk kjøp mot down trend. Mark av høy og lav pris trading rekkevidde av de første 30 min NY lysestake. Buy paret hvis prisen overstiger den høye prisen med 1 pip. Place stopp tap 18 pips under inngangssignal Avslutt handelen for 20 pips mål. DeMunyuk-indikatoren må være rød Ikke selg på grønnpunkt som selges mot oppadgående trend. Merk av det høye og lave prisklasset for den første 30 minen NY-lysestake. Slipp paret hvis prisen overstiger den lave prisen med 1 pip. Stopp stopp tap 18 pips over inngangssignalet Avslutt handel for 20 pips target. Related Posts. Download Forex Analyzer PRO gratis i dag. Brand nytt Forex System med super nøyaktige og raske signaler Generating Technology. Forex Analyzer PRO genererer kjøp og salg signaler rett på din diagram med laser nøyaktighet og ALDRI REPAINTS. Up til 200 Pips hver dag. Kjøp og selg Forex Signals. Advanced Daily Range Detection. Email Mobile Trading Alerts. No Repainting eller Lagging. We respekterer alltid ditt privatliv på.

No comments:

Post a Comment