Friday 3 November 2017

1 Day Forex Strategi


Forex Strategies Forex Strategi, Enkel strategi, Forex Trading Strategy, Forex Scalping. Forex Strategi 1 handel om dagen - En annen break-out strategi for forex-transaksjoner som bare er 1 gang per dag, nemlig ved avslutning og nedbryting av den asiatiske økten til Samme handel foregår bare på valutapar, som er knyttet til britisk pund GBP gbpusd, gbpjpy, gbpaud, gbpcad, gbpchf, osv. fordi følgende asiatiske økt åpner økt i London.1 For handelsstrategi 1 Trade a Day må vi planlegge for valgt valutapar for å etablere den kjente indikatoren vil det være for oss å angi begynnelsen og slutten av den asiatiske økten parametrene for indikatoren som følger. GMTShift-time skift DC fra GMT for eksempel Forex4you, Alpari 1.Start starttidspunktet boks 0 00. Endtids-boks 8 59.Offset innrykket fra boksen som skal legges på bestillinger 5-10 poeng, ta maksimalt 10 til 4-sifret DC-type Forex4you og 100 til 5-sifret DC-type Alpari.2 Og som For handel trenger vi et verktøy Metatrader 4 linjer nivåer Fibonacci med nivåene 0, 50 og 100. Strategien forex 1 handler om dagen som følger.1 Vi venter når lukket boks asiatisk økt og å strekke hennes Fibonacci slik at nivået på 0 og 50 var på ekstremer vil få en boks.2 Fibonacci bygge i 2 motsatte sider, se på eksemplet nedenfor.3 Nivå på 100 vil indikere for oss i vår fortjeneste mål.4 Etter å ha lukket boksen settes det på 1 st ordre på hver side av boksen til kjøp og jeg satte meg ned med bestillinger Kjøp Stopp og selg Stopp sett i en avstand på 5-10 poeng av maksimalt og minimum av den resulterende boksen.5 Stopp-tap bestillinger setter på motsatt side av boksen.6 Hvis en bestilling er åpnet, den andre umiddelbart fjerne, fordi handel bare er 1 gang om dagen. Tilskudd til strategien.1 Warrant lukker det eneste stoppet eller overskuddet uansett hvor mange dager vil være en åpen stilling.2 Så lenge det er åpent Bestillingen for denne strategien er ikke stengt, følgende ordre ble ikke plassert.3 Også det er mulighet for deres valg. a hvis bestillingen er ikke stengt på slutten av handelsdagen klokken 00 00 GMT, og lukker den ved gjeldende markedspris. b hvis bestillingen ikke er avsluttet ved slutten av handelsdagen kl. 00 00 GMT, oversettelsen av stoppet nivå null eller fraktal, og ser frem til neste posisjon er stengt av stopp-loss eller take-profit.1 Kan eventuelt konvertere posisjonen til breakeven med et stoppende stopp når du når 30 50 i fortjeneste på størrelsen på boksen.2 Vel, du kan gjøre et tap ikke handle hvis boksestørrelsen var mer enn 120 poeng som for slike bokser er sannsynlig å lukke stoppet, til samme stopp-tap oppnås med en tilstrekkelig stor. Statistikk for 2010.Profit er den nåværende 2010 kun for valutaparet GBPUSD gjort emneordrer Lukk bare på stop-loss eller take-profit uansett hvor mange dager vil være en åpen posisjon. Januar 2010 overskudd på mer enn 400 poeng. Februar 2010 i februar 21 Litt over 400 pips en åpen transaksjon på kjøpet. Følgende er indikatorer og mønstre t o denne Forex strategi trenger å pakke dem først. Last ned Forex Indikator for Metatrader 4. Last ned en mal for MT4 4-sifret sitater. Last ned en mal for MT4 5-sifret sitater. Hvordan du kan dobbelte kontoen på 1 dag. Innlevert av Bruker på 13. september 2015 - 23 04.Author Hassam Forex trading kan være morsomt hvis du kan mestre ferdighetene i risikostyring. Etter min mening er det viktigste i enhver handel risikostyring. Hvis du risikerer 30 pips per handel og gjør 100 pips på gjennomsnittlig selv om du har en 50 winrate vil du gjøre 350 pips i 10 handler 50 winrate betyr i 10 handler du vinner 5 handler og du mister 5 handler i gjennomsnitt Vinnende 5 handler betyr å lage 500 pips og å miste 5 handler betyr at du mister 150 pips slik at du får totalt 350 pips. There er ingen 100 vinnende handel oppsett Hver handel setup har en sannsynlighet for feil Når du inngår en handel, tar du risikoen Med liten risiko sikrer du at hvis handel oppsett mislykkes du vil ikke miste mye Tricket ligger i å legge inn små og t esting vannet Når handel handler i din favør og du blir ganske sikker på at du har tatt et godt trekk, bør du åpne flere posisjoner. Dette vil sikre at du multipliserer profittfordeler. Det viktige spørsmålet er hvordan vi gjør det. Jeg bruker lysestaker mye i min handel er H4-lys og H1-lys veldig viktig, og de kan gi deg svært viktige ledd hvor prisen går og hvor du skal plassere stoppet jeg ikke bryr meg om M5, M15, men bruk M30-lys samt H1 og H4 stearinlys ved å gjøre mine inn - og utgangsbeslutninger Jeg åpner bare en handel på slutten av M30, H1 eller H4-lyset Alle indikatorer er lagre og upålitelige Den mest pålitelige indikatoren som nevnt ovenfor er prishandling I skjermbildene vil du se Stokastisk og MACD-oscillator I bruk dem bare 30 av tiden mens du bruker lysestaker 70 av tiden Flytte gjennomsnitt fungerer som sterk støtte og motstandsnivåer Jeg bruker bevegelige gjennomsnitt som støtte og motstandsnivåer. Dette er nettopp det jeg gjør Som jeg sa abov Jeg ser på lysestakerne 70 av tiden, og gjør mine handelsbeslutninger jeg bruker lysestaken høy og lav som stopper tapnivåer også. Så som en handelsmann bør du fokusere på prishandlinger mye mer enn indikatorene. Bruk av pris handling er bare kjent som Naked Trading Formen til lysestaken kan gi deg svært viktige ledetråder hva markedet tenker og hvor prisen kommer til å slå neste. Dette er hva jeg gjør Hver morgen, ser jeg først på Daglig Diagram Den daglige lysformen, høy, lavt åpent og nært, fortell meg den mest sannsynlige formen på det daglige lyset som skal formes den dagen. Når jeg har analysert det daglige diagrammet og tenk på hvilken retning markedet vil bevege seg, ser jeg på H4-diagrammet for mulige inngangssignaler Jeg går bare inn i en handel på slutten av H1-lys eller H4-stearinlys som jeg har sagt tidligere. Noen ganger bruker jeg også M30-lys, men jeg bruker aldri M15 eller M5-lys. Formen på H4 og H1-stearinlys er svært viktig når du skriver inn og ut beslutninger med prakt is du vil vite når du skal gå inn og ut av markedet Daly det første jeg gjør er å se på dagens økonomiske kalender Du kan bruke Forex Factory og Daily FX økonomiske kalendere Tidspunktet for hver pressemelding er viktig så nær den tiden du bør forvente volatilitet. Da jeg forklarer i detalj hvordan du kan doble kontoen din på 1 dag Dette er en nylig handel På fredag ​​var NFP-rapportutgivelsen Den røde pilen i skjermbildet nedenfor viser H4-lyset dannet etter NFP-rapportutgivelsen. Du kan se pris først gikk opp gjort høy og deretter falt Slutkursen er den samme som den lave Dette er et bearish lys Når nær og lav er det samme, bør du forvente at prisen går ned mer, da dette indikerer nedadgående momentum, jeg lukker diagrammene på dagen. På mandag morgen åpner jeg diagrammene igjen Jeg bor i en tidszone der London Open er klokka 11.00, så heldigvis må jeg ikke stå opp om natten for å handle London-sesjonen The New York Open i henhold til min lokale klokka er kl. 30.00 kl 11 00 PM lokal tid, også New York markedet senker GBPUSD gjør høy eller lav for dagen mellom klokken 02.00 EST og 05.00 EST som oversetter til 11.00 AM og 02.00 lokal tid for meg. Du bør beholde dette viktige faktum i tankene hvis du vil bytte GBP-par som GBPUSD, GBPJPY, GBPZNZD osv. Når GBP-parene finner det høye og lave mellom 2 00 EM EST og 5 00 AM EST, er det trender i den retningen for dagen til neste dag til og med mindre det er en veldig viktig nyhetsutgave som bare er FOMC-protokollen, som bare skjer en gang i måneden. Dette betyr at når en trend starter på GBP-par, går den bare tilbake neste dag unntatt bare en dag i måneden som er FOMC dag. Selv om EURUSD er annerledes, har jeg funnet med erfaring at EURUSD elsker å gjøre gode trekk ved slutten av New York-markedssessene og starten på London Market Session neste dag. Hold disse fakta i tankene. To viktige nyhetsmeldinger er NFP Rapport og FOMC Møtminnene Disse 2 viktige nyhetsbrevene kan starte nye trender på GBPUSD og EURUSD. Låt oss komme tilbake til vår handel På mandag åpnet jeg diagrammene og ser på diagrammet over. Et bullish divergensmønster dannes på H1 Vi trenger ikke noen indikator Faktisk Vi kan oppdage et dobbeltbunnsmønster som er et viktig trend-reverseringsmønster. Jeg inngår en kjøpshandel på slutten av H1-stearinlyset som er bullish. Min inngangspris er 1 51879 og stoppfallet er 1 51650. Risikoen er 22 pips Jeg har 1000 i kontoen min Så jeg går inn med mye størrelse på 0 1 mye som gir meg en risiko på 22 som betyr at jeg risikerer 2 2 på kontoen på denne handelen jeg venter på neste H1-lys for å lukke. Som jeg har nevnt ovenfor åpner jeg bare en ny posisjon på slutten av H1 eller H4-stearinlys Dette H1-stearinlyset under den røde pilen i bildet ovenfor er også et sterkt lys. Dette betyr at prisen skal gå opp og det neste H1-lyset også vil være bullish Så jeg åpner en ny posisjon på 1 52006 med 0 1 mye og flytte stoppet til 1 51 7900 som er 2 pips under det lave av dette lyset Risikoen er nå 9 pips for første posisjon og 21 pips for den andre stillingen Så den totale risikoen er 30 pips Vår totale risiko er bare 3 Hvis stoppet tapet blir trukket vil vi miste 30 Men formen på de 2 sterke stearinlysene viser at det tredje lyset også vil være bullish. Du kan se i ovenstående skjermbilde at neste h1 lys er veldig hausstarkt. Det er en sterk Marubozu, som betyr at prisen viser sterk oppadgående fart. Marubozu lys betyr sterk pris momentum Siden denne Marubozu er bullish betyr det at prisen skal gå opp sterkt. Skjermbildet ovenfor viser like under den røde pilen H4-lyset som er dannet. Dette er en stor Marubozu. Prisen har sterk momentum. Jeg lukker diagrammene nå og vet at Prisen vil trenden i oppadgående retning til neste dag. Uptrend har blitt satt i gang ved NFPs nyhetsmelding i forrige uke på fredag. Dette er mandag og det er ingen nyhetsmeldinger planlagt for i dag. Så jeg forventer at prisen skal holdes Trending i opp retning Neste dag morgen åpner jeg kartene og første titt på det daglige diagrammet. Ta en titt på følgende daglige diagram. Daglig stearinlys dannet er et sterkt bullish lys under den røde pilen. Jeg vet at prisen går opp i dag som vel Prisen svinger på 1 52763 Det er en gevinst på 89 73 162 pips Jeg åpner en posisjon på 1 52763 med 0 3 mye og flytte stoppet til 1 52663 som er 4 pips under det lave av dette H4-lyset. Risikoen er bare 30 for denne posisjonen Hvis stoppet tapet blir truffet, mister jeg 20 pips og fortjenesten er fortsatt 142 pips Jeg ser på h1-diagrammet og finner ut at hele nattprisen har beveget seg i et smalt område som betyr en breakout i oppadgående retning i dag. Du kan se ovenstående skjermbilde som viser H4 diagram. Hele nattprisen har beveget seg i et smalt område. H4-lyset like under den røde pilen er en doji som betyr åpent og nært pris er nesten det samme. Dette h4-lyset er inne i forrige h4 stearinlys som er et trend fortsettingssignal Lavet av det forrige h4-lyset er 1 52694 Jeg åpner en posisjon ved slutten av H4-lyset like under den røde pilen på 1 52763 Stop-tapet er på 1 52663, som bare er 10 pips. I dette tilfellet åpner jeg denne posisjonen med 0 3 partier Risikoen er 30, men siden de første 2 stillingene har en fortjeneste på 162 pips, er jeg mer enn dekket i dette tilfellet. Hvis stoppet tapet blir rammet, lager jeg 132 pips som ikke er dårlig. Det neste h4-lyset er igjen bullish. bar mønster oppdaget om morgenen var å indikere en oppflytting som er bekreftet av dette bullish h4 stearinlys Jeg åpner en mer posisjon ved slutten av H4 lyset Oppføringen er 1 53145 flytte stoppet tap til 1 52763 som gjør den første 3-posisjonen risiko gratis nå Risikoen for denne stillingen er nå 39 pips Siden fortjenesten fra den første 3 stillingen er 162 pips selv om stoppet tapet blir truffet, er dette overskuddet garantert nå. Vi lukker hele stillingen etter 8 timer ved slutten av H4-lyset over rød pil i skjermbildet under Slutkursen er 1 53961.T han fortjener Første plassering 0 1 mye 209 pips Andre posisjon 0 1 mye 196 pips Tredje posisjon 0 3 mange 360 ​​pips Fjerde posisjon 0 1 mye 82 pips. Den totale fortjenesten er 847 pips, som oversetter til 847 Avkastningen er 84 7 som ikke er akkurat 100, men jeg har brukt denne strategien til å doble kontoen mange ganger på bare 1-2 dager. I begynnelsen hadde vi en risiko for 3, men når handelen var i vår favør, hadde vi en helt risikofri handel. Du kan lese flere eksempler på denne strategien below.200 Pips Daily Forex Chart Strategi Med 3 EMA s. Trading av det daglige diagrammet med 3 eksponentielle glidende gjennomsnitt system og forex kjøpe selger oscillator Vårt mål er å lage 200 pips på hver handel Dette enkle systemet krever svært lite vedlikehold Du bare trenger å sjekke diagrammer en gang om dagen. Indikatorer 25 EMA, 60 EMA, 100 EMA, Robby DSS Forex Foretrukket tidsramme Daglig diagram Handelssessjoner NA Foretrukne valutapar Majors og GBP JPY. Eksempel på GBP USD Daily Chart. Here er et daglig diagram av GBP USD Som du kan se, 3 b uy handler gjort oss 600 pips Klikk på diagrammet for å forstørre .25 EMA over 60 EMA og 100 EMA.60 EMA over 100 EMA. Wait for Robby DSS Forex-oscillatoren for å snu tilbake over 20 fra under. Wait for første Robby DSS blå prikk. Kjøp valutaparet ved åpningen av neste lysestake. Stopp stopp under den siste svingen, lav eller 125 pips under oppføringen, hva som kommer først. Prismål 200 pips.25 EMA under 60 EMA og 100 EMA.60 EMA under 100 EMA.60 EMA under 100 EMA.60 EMA under 100 EMA. Wait for Robby DSS Forex oscillator å vende tilbake under 80 fra above. Wait for første Robby DSS red dot. Short valutaparet ved åpningen av neste lysestake. Stopp stopp over den siste sving høy eller 125 pips over inngangsprisen hva som kommer først Prismål 200 pips. Related Posts. Download Forex Analyzer PRO gratis i dag. Brand nytt Forex System med super nøyaktige og raske signaler Generating Technology. Forex Analyzer PRO genererer kjøp og salg signaler rett på diagrammet ditt med laser nøyaktighet og ALDRI REPAINTS. Up til 200 Pips Hver dag. Kjøp Og Selg Forex Signals. Advanced Daily Range Detection. Email Mobile Trading Alerts. No Repainting eller Lagging. We respekterer alltid ditt privatliv på.

No comments:

Post a Comment